Γειά σου επισκέπτη! (Για σήμερα, μπορεις να δεις 3 Media. Για απεριόριστα Media, ή κάνε login, ή γίνε μέλος του CC.)

   

Σχετικά mind-in-peace
mind-in-peace
Media: 40
Διασυνδεδεμένοι: 3


Φύλο: Ανδρας
Ηλικία: 44
Νομός: Ευρώπη

Αποστολή μηνύματος
Προσθήκη στους φίλους
Προσθήκη σχολίου
Μπλοκάρισμα μέλους
Εγγραφή

Το μέλος mind-in-peace Ειναι Offline! τώρα



Τα Τελικά βήματα του ημερολογίου των Μάγιας για το 2012: 8 Νοεμβρίου 2009 – η αρχή της Έκτης ΝΥΧΤΑΣ




Πριν μπούμε σε λεπτομέρειες για την επερχόμενη έκτη νύχτα από 8 Νοεμβρίου 2009 – 2 Νοεμβρίου 2010 της Γαλαξιακής Κυματικής Κίνησης(ή Επιπέδου ή Κάτω Κόσμου), αισθάνομαι ότι πρέπει να ξεκαθαρίσω μερικά από τα βασικά μου σημεία σαν εκκίνηση της καταννόησης του ημερολογίου των Μάγιας, επειδή η διάφορες τρέχουσες ιδέες που προτάσονται για αυτό διαφέρουν σημαντικά. Υπάρχουν αυτοί που για παράδειγμα πιστεύουν ότι η ημερομηνία του τέλους του ημερολογίου των Μάγιας σημειώνει μονάχα το τέλος ενός κύκλου και την αρχή ενός άλλου. Από τη μεριά μου νομίζω ότι φτάνουμε σε κάτι πολύ σπουδαιότερο από απλά ένα σημείο στον κύκλο που θα επαναληφθεί ξανά. Δηλαδή, υπάρχουν πειστικότατες εμπειρικές αποδείξεις ότι φτάνουμε σε ένα σημείο στον χρόνο όπου εννιά εξελικτικά επίπεδα του κοσμικού σχεδίου πρόκειται ταυτόχρονα να ολοκληρωθούν. Αυτό συμφωνεί με τη μοναδική περιγραφή των Μάγιας των αρχαίων χρόνων που περιγράφη το τι θα συμβεί στην ημερομηνία του τέλους, του μνημείου του Τορτουγουέρο. (http://mayanmajix.com/greek/The%20Tortuguero%20Monument%206%20and%20the%20Mayan%20end%20date%20Greek.pdf)

Αυτό υποθέτει ότι δεν πλησιάζουμε κάποιον άλλο κύκλο κάποιας μετακίνησης (shift), αλλά το τέλος όλων των μετακινήσεων, κάτι που όλη η εξέλιξη υπήρξε μια προετοιμασία για αυτό και ένα ανοδικό χτίσιμο προς τον σκοπό αυτό. Μόνο ένα τέτοιο τέλος όλων των μετακινήσεων θα μπορούσε καθαρά να προμηθεύση με μια βαση για μια αιώνια αρμονική ειρήνη στην Γη.

 

Το τι πρόκειτε τώρα να αναδυθεί με άλλα λόγια δεν είναι κάτι που συνέβη ποτέ πριν  στην ιστορία του σύμπαντος. Ίσως σε αυτό επίκειτε, εν μέρη μη συνειδητά, αυτά που προκαλούν την ευρέως εξαπλωμένη άρνηση που όπως αισθάνομαι κυριαρχεί σε πολλούς ανθρώπους την παρούσα στιγμή. Αντί να αντιμετωπίζουν την τρομακτική αλλαγή στις κοινωνικο-οικονομικές μας σχέσεις (από την στιγμή που οποιαδήποτε αλλαγή στην ανθρώπινη συνείδηση οδηγεί επίσης σε μια αλλαγή των σχέσεών μας) πολλοί προτοιμούν να φτιάχνουν φαντασιώσεις για κάποια φυσικά ή αστρονομικά γεγονότα που υποτίθετε πρόκειτε να συμβούν σε κάποια ειδική ημερομηνία. Στην πραγματικότητα όμως το ημερολόγιο των Μάγιας δεν αναφέρεται σε κάτι που θα γίνει σε μια μοναδική ημερομηνία, αλλά είναι η περιγραφή ενός θεϊκού σχεδίου για την εξέλιξη της συνείδησης όπου κβαντικές μετακινήσεις μεταξύ ημερολογιακών ενεργειών αναδύουν μετακινήσεις στην συνείδηση. Η ανθρώπινη συνείδηση θα συνεχίσει να μεταμορφώνεται βήμα το βήμα σύμφωνα με αυτό το σχέδιο μέχρι που θα φτάσουμε στην αληθινή τελική ημερομηνία της διαδικασίας της δημιουργίας, στις 28 Οκτώβρη 2011. Σε αυτή την ημερομηνία η ανώτατη κβαντική κατάσταση του σύμπαντος θα επιτευχθεί (13.13.13.13.13.13.13.13.13.13 Ahau-Αχάου) όπου οι μετακινήσεις που εμποδίζουν την αρμονία θα σταματήσουν. Είναι φανερό ότι δεν είμαστε εκεί ακόμα.

 

Σε αυτό το σχέδιο για την εξέλιξη της συνείδησης φτάνουμε τώρα στην έκτη νύχτα της Γαλαξιακής Κυματικής Κίνησης, το όγδοο από τα εννιά επίπεδα, η οποία θα ξεκινήσει στις 8 Νοεμβρίου 2009. Αν η καταννόησή μου για το ημερολόγιο των Μάγιας είναι σωστή θα γίνουμε μάρτυρες σε αυτή την επερχόμενη νύχτα, την πιο σημαντική μεταμόρφωση στη συνείδηση που έγινε ποτέ στην ιστορία του ανθρώπινου είδους. Αυτό που είναι τόσο ενθουσιαστικό σχετικά με αυτό είναι ότι μια σχετικά καθαρή εικόνα του πως ένας καινούργιος κόσμος ίσως γεννηθεί παίρνει τελικά το σχήμα της. Από την άλλη πλευρά αυτό που γίνετε ολοένα και πιο φανερό είναι ότι αυτή η γέννηση πιθανόν να είναι πολύ απαιτητική. Για αυτόν τον λόγο γίνετε πολύ σημαντικό να καταλάβουμε το πως κάποιες δυσκολίες που έρχονται βασικά εξυπηρετούν την παράδωση αυτού του νέου κόσμου ακόμα και αν φαίνεται προ στιγμής ότι δεν είναι έτσι. Αν οι άνθρωποι μπορούν να συλλάβουν μια ρεαλιστική καταννόηση του πως αυτός ο νέος κόσμος θα γεννηθεί, τότε οι άνθρωποι θα μπορούν να διατηρούν μια ελπίδα για το μέλλον, η οποία θα βασίζεται σε κάτι περισσότερο από μια απλή ευχή. Δυστυχώς, πολύ σύγχυση κυριαρχεί για το ημερολόγιο των Μάγιας και πολλοί που παρουσιάζουν τους εαυτούς τους ειδικούς σε αυτό αρνούνται την αρχαία γνώση των Μάγιας ότι υπάρχουν εννιά κοσμικές δυνάμεις που πρόκειτε να πραγματοποιηθούν και το ότι λόγω αυτών και τίποτα άλλο, εξηγήτε το γιατί ένας καινούργιος κόσμος θα γεννηθεί.

 

Όμως, το τι θα συμβεί στα χρόνια που έρχονται δεν μπορεί να καταννοηθεί από την έκτη νύχτα του Γαλαξιακού Επιπέδου και μόνο. Η συνέχεια των κύκλων που προετοιμάζουν για το ένατο και ανώτατο, επίπεδο στο κοσμικό εξελικτικό σχήμα, τη Συμπαντική Κυματική Κίνηση (δείτε την φωτογραφία) με την ενέργεια της έκτης νύχτας θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπ’όψιν. Λόγω αυτης της συνέχειας των κύκλων και την επιτάγχυνση του χρόνου που σχετίζεται ειδικά με το περασμένο Επίπεδο, δεν νομίζω μόνο ότι θα είναι μια περίοδος ασυνήθιστης έντασης, αλλά επίσης πολύπλοκη ενεργειακά.

http://img7.imageshack.us/i/6nightblankgreek1.jpg/

 

Το καιρό που γραφόταν αυτό το κείμενο (31 Οκτωβρίου 2009, 1 Ben – Μπεν/Καλάμι) είμαστε ακόμα στο τελευταίο κομμάτι της έκτης ημέρας, την περίοδο της άνθησης στην διαδικασία από τον σπόρο στο δέσιμο του καρπού της Γαλαξιακής Κυματικής Κίνησης, η οποία προηγείται της έκτης νύχτας. Όπως προέβλεψα σε προηγούμενο άρθρο μου, μερικοί οικονομολόγοι θα αρχίσουν τώρα να λένε ότι «η πλανητική οικονομική ύφεση» (ή το χειρότερο αυτής) τελείωσε ήδη. Υπάρχουν όμως συγκεκριμένα πράγματα που συμβαίνουν τώρα στον κόσμο που το διαψεύδουν αυτό και υπάρχουν και άλλα που συμβαδίζουν με την πρόβλεψη που έκανα σε ένα άρθρο τον Μάιο (το κείμενο στα Ελληνικά:  http://mayanmajix.com/greek/Greek%20-%20The%20risks%20of%20believing%20that%20the%20Mayan%20calendar%20ends%20December%202012.pdf ) από μια ευρύτερη οικονομική ολίσθηση, ειδικότερα εκφραζόμενη με την πτώση της αξίας του αμερικανικού δολλαρίου, περίπου όταν θα αρχίζει η έκτη νύχτα. (δείτε επίσης: Το Ημερολόγιο των Μάγιας και τα χρήματα – Ταινία: http://www.youtube.com/watch?v=0xLp47xahPs).

Ενώ αρκετές πηγές τώρα προβλέπουν μια πτώση του δολλαρίου, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η δική μου έγινε σχετικά πολύ καιρό πριν και αν αποδειχτεί σωστή δείχνει ότι αυτό που συμβαίνει στην οικονομία είναι μέρος ενός θεϊκού σχεδίου που καταφράφηκε από το ημερολόγιο των Μάγιας. 

 

Η πρόβλεψή μου για μια ευρύτερη οικονομική ύφεση βασίστηκε στην παρατήρηση ότι οι νύχτες, τουλάχιστον στο δεύτερο μισό μέρος μιας εξελικτικής Κυματικής Κίνησης, συνήθως εννοεί το λιγώτερο μια επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης. Μια πιστοποίηση μιας τέτοιας επικείμενης ολίσθησης σε αυτή την επερχόμενη νύχτα είναι για παράδειγμα το ότι υπήρξε μια βιασύνη για χρυσό, ο οποίος για πρώτη φορά ξεπέρασε το μαγικό όριο των 1000 δολλαρίων ΗΠΑ/ουγιά. Επιπλέον, μια περιγραφή του εσωτερικού εμπορίου δείχνη ότι οι άνθρωποι έχουν γνώση για την συγκεκριμένη βάση αξιολόγησης του χρηματηστηρίου των ΗΠΑ που τείνουν να σκέφτονται ότι δώυηκε μεγάλη υπεραξία. Πιο σημαντικό, σημαντική αύξηση στις φωνές που τώρα υψώνονται σε σχεδόν όλες τις γωνιές του κόσμου για την αντικατάσταση του συστήματος του πετροδολλαρίου και επομένως επίσης από τη χρήση του δολλαρίου των ΗΠΑ σαν το αποταμιευτικό νόμισμα του κόσμου. Αυτά τα διαφορετικά γεγονότα λοιπόν δεν υποδηλώνουν ότι η «ύφεση» τελείωσε, αλλά αν μη τι άλλο ότι μια επίταση της οικονομικής παρακμής, ειδικότερα στην χρεωμένη Δύση, είναι ενδεχόμενη. Φαίνεται ότι οι επενδυτές διασώζουν κεφάλαια στη μορφή χαρτιού ή ηλεκτρονικών αξιών, κάτι που είναι ακριβώς αυτό που θα περιμέναμε από αυτή την τελευταία φάση της Γαλαξιακής Κυματικής Κίνησης, όταν μια μετακίνηση στη συνείδηση μεταφράζεται σε μια μετακίνηση από τη αφηρημένη αξία σε πιο σταθερές υλικές οικονομικές αξίες, είναι αυτό που συμβαίνει. Έτσι λοιπόν, ενώ πολλοί θα πουν ότι οι αλλαγές είναι αποτέλεσμα κάποιας συνομωσίας, για παράδειγμα ενάντια στις ΗΠΑ, αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό είναι το ότι αν ήταν έτσι δεν θα μπορούσε να προβλεφθεί από το ημερολόγιο των Μάγιας. 

 

Πιστεύω ότι αυτό που συμβαίνει στην παγκόσμια οικονομία είναι κάτι πιο σημαντικό και θεμελιακό από μια προσωρινή ύφεση και είναι το ευθή αποτέλεσμα της συγκεκριμένης μεταμόρφωσης της συνείδησης που η Γαλαξιακή Κυματική Κίνηση  φέρνει. Όπως εξηγώ στο βιβλίο μου «Το Σκόπιμο Σύμπαν» (The Purposeful Universe : http://www.amazon.com/gp/product/1591431042/ref=s9_simz_gw_s0_p14_i1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=1PGYKZ35GAPE3AVVMD86&pf_rd_t=101&pf_rd_p=470938631&pf_rd_i=507846 ), η συνείδηση είναι πρωταρχικά μια σχέση με το Δέντρο της Ζωής, το οποίο υπάρχει σε πολλά διαφορετικά επίπεδα του σύμπαντος και προκαλεί συγχρονιστικές μετακινήσεις σε αυτά τα διαφορετικά επίπεδα. Το τι σημαίνει αυτό είναι ότι οι μετακινήσεις στην συνείδηση που δίνουν νέες κατευθύνσεις στη ζωή μας θα επηρρεάσει επίσης ευθέως και τον κόσμο και την κοινωνία ευρύτερα και το πως σχετιζόμαστε με αυτή. Μια μετακίνηση στη συνείδηση δεν είναι λοιπόν κάτι που συμβαίνει μόνο μέσα στο κεφάλι μας, αλλά επίσης ταυτόχρονα εξωτερικές αλλαγές στις σχέσεις του κόσμου. Αν αυτή η πρόταση αληθεύει θα πρέπει να περιμένουμε μια ακόμα ευρύτερη διαφυγή από τις αφηρημένες αξίες με την αρχή της έκτης νύχτας, μια μετακίνηση που ίσως να αναμένεται με πολλαπλά χτυπήματα ειδικότερα στις δυτικές οικονομίες των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ηνωμένου Βασιλείου, τα οποία παραμένουν τα οικονομικά κέντρα του κόσμου και ελένχουν πολλές από τις τραπεζικές του δραστηριότητες. Αυτόν τον καιρό αυτά τα έθνη και ειδικότερα οι Ηνωμένες Πολιτείες, είναι τόσο χρεωμένες που πραγματικά δε θα χρειαζόταν να παρουσιάσουμε άλλη εξήγηση για το γιατί θα μπορούσε να υπάρξη μια άλλη ύφεση στην οικονομία της. Το μόνο που χρειάζεται είναι κάτι που να αναφλέξη αυτό που πρόκειτε να γίνει ούτως ή άλλως. Ενώ αρκετά πράγματα θα μπορούσαν να αναφλέξουν μια τέτοια ύφεση και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης θα δώσουν όλη την έμφαση σε αυτό καθεαυτό το είδος της ανάφλεξης, οι βαθύτεροι λόγοι για μια ύφεση είναι η άποψή μου στο καλύτερο που καταλαβαίνω το ημερολόγιο των Μάγιας, από την στιγμή που αυτό εξηγεί τις υποθαλπτώμενες αιτίες του στο πως το ανθρώπινο μυαλό επηρρεάζεται από τις μετακινήσεις στη συμπαντική ενέργεια. Από την προοπτική του ημερολογίου των Μάγιας η συνεχιζόμενη παρακμή της οικονομικής ανάπτυξης αντικατοπτρίζει μια σοφή σταδιακή υιοθέτηση του τέλους των οικονομικών κύκλων που θα σχετίζονται με την ημερομηνία τέλους των Μάγιας (ή την ημερομηνία αρχής ενός νέου κόσμου αν θέλετε).

 

Αν η ύφεση της οικονομίας είναι μέρος της διαδικασίας δημιουργώντας τις συνθήκες για την γέννηση ενός νέου κόσμου μια σχετική ερώτηση θα ήταν το πόσο μεγάλη θα είναι. Ακόμα και αν είναι φανερό ότι η αξία των χαρτονομισμάτων και ειδικότερα του Αμερικάνικου δολλαρίου, θα πληγεί, είναι ακόμα μια αναπάντητη ερώτηση το πόσο βαθειές επιπτώσεις θα έχει αυτό. Νομίζω ότι αυτό μπορεί μονάχα να καταννοηθεί με την μελέτη από το τι θα ήταν η φύση αυτού του νέου κόσμου. Στην προσπάθεια αυτής της καταννόησης φαίνετε ότι δεν υπάρχουν βασικά αρχαίες πηγές των Μάγιας για αναφορές. Οι πηγές των Μάγιας λένε μόνο ότι Εννιά συμπαντικές δυνάμεις πρόκειτε να υλοποιηθούν, όσο το ημερολόγιο πλησιάζει στο τέλος του, αλλά δεν υπάρχει κάποια αρχαία περιγραφή, που να μας λέει το τι θα επακολουθήση μετά από αυτό. Λόγω αυτού του θανάτου της ύλης προτείνω να κοιτάξουμε τις πηγές των μεγάλων Αβραμικών θρησκειών σαν της Βίβλου ή του Κορανίου, οι οποίες πραγματικά κάτι έχουν να πουν πάνω σε αυτό. Αν τα συγκρίνουμε αυτά με την καταννόησή μας του ημερολογίου των Μάγιας αισθάνομαι ότι ίσως καταλήξουμε σε μια ιδέα για το τι πρόκειτε να έρθη. Πιστεύω ότι οτιδήποτε συνέβαινε σε αυτό το χρονικό σχέδιο συνεργούσε στην παράδωση αυτού του νέου κόσμου.

 

Συγκεκριμένα, το Κοράνι λέει αυτά στο Σούρα 82:17-19: «Και το τι θα εξηγήσει υμών το τι η Ημέρα της Κρίσης είναι; Και πάλι, τι θα εξηγήσει υμών το τι η Ημέρα της Κρίσης είναι; (Θα είναι) η Ημέρα όπου καμμιά ψυχή δεν θα έχει την δύναμη (να κάνει) οτιδήποτε σε μια άλλη: Επειδή ο έλεγχος, εκείνη την ημέρα, θα είναι (εξ ολοκλήρου) με τον Αλλάχ.» Πιστεύω ότι αυτή η εξαφάνηση της κυριαρχίας ίσως αναφέρεται στον Συμπαντικό Κάτω Κόσμο, ο οποίος φέρνει μια συνείδηση ενότητας και διαφάνειας στην όλη μας την ύπαρξη και όλες τις περασμένες μας πράξεις. Αν τα πάρουμε αυτά σοβαρά θα υποδείξη ότι όλες οι αλυσίδες των ανθρώπων που εκμεταλεύονται άλλους θα πρέπει να σπάσουν. Το τελευταίο βιβλίο της Βίβλου το Βιβλίο της Αποκαλύψεως 21:4-5 περιγράφει επίσης ένα νέο κόσμο να γεννηθεί: Και ο Θεός θα σβήσεις όλα τα δάκρυα μακριά από τα μάτια τους, και δεν θα υπάρξη πλέον θάνατος, ούτε και δυστυχία, ούτε κλάματα και ακόμα δεν θα υπάξη πλέον άλλος πόνος:  γιατί τα παλιά πράγματα πέθαναν. Και αυτός που κάθισε πάνω στον θρόνο είπε, Παρατηρήστε, Κάνω τα πάντα καινούργια.» Αυτό φαίνεται να υποδηλώνει ότι όλες οι αλυσίδες του παρελθόντος θα πρέπει να σπάσουν για να γεννηθεί ο καινούργιος κόσμος. Συνενώνοντάς τα θα έμοιαζε σαν να προυποθέτει ότι για την γέννηση της καινούργιας γης θα χρειαστούμε να ελευθερώσουμε τους εαυτούς μας από τις αλυσίδες του παρελθόντος όπως και από τις αλυσίδες σε άλλους ανθρώπους.

 

Για μερικούς αυτές οι αλλαγές μπορεί να να φαίνονται τόσο τεράστιες που θα τους ήταν ίσως πιο βολικό να φανταζόντουσαν ότι ο κόσμος θα έφτανε σε ένα τέλος παρά να υποστούν όλες αυτές τις απαραίτητες αλλαγές που θα φέρουν λίγο ως πολύ τον κόσμο μας πάνω κάτω. Βεβαίως, υπάρχει επίσης μια τραμακτικά μεγάλη δύναμη στους ανθρώπους της εξουσίας, οι οποίοι δεν θέλουν δουν μια τέτοια μεταμόρφωση να γίνετε, που να οδηγεί στην ισότητα και την αρμονία. Αλλά αυτά τα αποσπάσματα ίσως μας δώσουν μια ιδέα του που η οικονομική ύφεση ίσως μας οδηγήσει και του πόσο μεγάλη θα είναι. Θα εξαφανιστούν για παράδειγμα, τα χρήματα εντελώς; Νομίζω ότι η απάντηση σε αυτό είναι ότι τα χρήματα θα εξαφανιστούν μέχρι το σημείο που δν θα αλυσοδένουν πια τον κόσμο με το παρελθόν. Στην πράξη αυτό πιθανόν να σημαίνει ότι όλες οι σκέψεις για κερδοσκοπικές επενδύσεις κλπ χάνουν το νόημα, από την στιγμή που ο αναδυόμενος καινούργιος κόσμος προφανώς δεν θα είναι βασισμένος στην ανάπτυξη της οικονομίας όσον αφορά την συσώρευση αφηρημένων αξιών. Πιο πιθανόν, ο νέος κόσμος να βασίζεται σε μοίρασμα και την φροντίδα όλων των μελών της κοινωνίας, όταν η συνείδηση της Συμπαντικής Κυματικής Κίνησης, θα εδραιωθεί τελικά μετά από πολλές αναταραχές. Αυτή η περίοδος της έκτης νύχτας θα είναι περισσότερη άμεση όταν οι πρακτικές εκφράσεις αυτής της μεταμόρφωσης θα χρειαστή να δοκιμαστή και να εισαχθεί. Αυτό ίσως από την προοπτική του παρόντος κόσμου μας να φαίνεται αδύνατον να διαννοηθεί. Ακόμα, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα σαν την αιώνια ανθρώπινη φύση και η αντιληπτικότητά μας της πραγματικότητας και αυτό που καθοδηγούμαστε να δημιουργήσουμε, πάντα διαφέρει μεταξύ των διαφορετικών Κυματικών Κινήσεων. Τα ανθρώπινα όντα των Περιφεριακής (ή Πολιτιστικής), της Εθνικής, της Πλανητικής και της Γαλαξιακής Κυματικών Κινήσεων είναι τελείως διαφορετικά στην προσέγγισή τους προς τη ζωή και το συμπαντικό ανθρώπινο ον που θα δημιουργηθεί από την Έννατη και Πλανητική Κυματική Κίνηση θα αντιπροσωπεύει το στέμμα των βημάτων της εξέλιξης της συνείδησης. Αυτό σημαίνει ότι το πιο πιθανόν να ενσωματώση μια διαφορετική αντίληψη του κόσμου και διαφορετικές ποιότητες σε σύγκριση με τις προηγούμενες. Μια οικονομία που να βασίζεται στο μοίρασμα είναι φυσικά απόλυτα πιθανόν αν η συνείδηση ενότητας που μεταφέρεται από την Συμπαντική Κυματική Κίνηση εγκατασταθεί επιτυχώς. Ακόμα και αν οι αλλαγές της ενέργειας συμβαίνουν τώρα πολύ γρήγορα, θα έπρεπε να προσθέσω ότι ίσως χρειαστεί κάποιον καιρό (σε ακτίνα λίγων χρόνων μετά το 2011) μέχρι αυτή η οικονομία να πάρη την τελική της μορφή.

 

Έτσι πρακτικά τώρα τέτοια μετάβαση θα μπορούσε να γίνει από ένα ανθρώπινο ον, που ουσιαστικά προσέχει τον εαυτόν της να είναι κάποια που βλέπει την ενότητα όλων και μοιράζεται τους καρπούς της δημιουργίας; Τέτοια μεταμόρφωση της εμπειρίας μας για τη ζωή μπορεί τώρα να φαίνετε τόσο απίθανη όσο φαινόταν κάποτε το πέσιμο του Τοίχους του Βερολίνου. Αλλά ομοίως όπως το πέσιμο του Τοίχους του Βερολίνου τελικά ήταν μια αντανάκλαση μιας μετάβασης της πολικότητας ανατολής-δύσης  στην ανθρώπινη συνείδηση, ο νέος κόσμος που θα γεννηθεί είναι σχεδιασμένος να είναι το αποτέλεσμα της μετάβασης από τους εσωτερικούς και εξωτερικούς τοίχους που διατηρούνται περισσότερο από το δυτικό μυαλό. Έτσι, η υποψία μου είναι ότι στη διάρκεια του πρώτου μισού της έκτης νύχτας η οικονομία του κόσμου θα ελλατωθεί σταδιακά καθώς η καταναλωτικότητα του πληθυσμού των ΗΠΑ δεν θα είναι πια σε θέση να διατηρεί τις βιομηχανικές μηχανές σε λειτουργία. Η επηρροή των ΗΠΑ στον κόσμο θα ελλατωθεί σαν το αποτέλεσμα της πτώσης του δολλαρίου.* Ακόμα, λόγω των έμμεσων αποτελεσμάτων αυτής της ύφεσης, αναμένεται ότι δεν θα υπάρξη μέρος του κόσμου ανεπηρρέαστο. Σε αυτήν την ύφεση θα έρθη ένα σημείο που θα αρχίσει να επηρρεάζει πολλούς ανθρώπους που ποτέ μετά δεν θα είναι δυνατόν να επανακτηθεί η παλιά δυνατή οικονομία και που δεν θα υπάρξη μετά κανένας γυρισμός στο «δουλειές ως συνήθως». Σε αυτό το σημείο πολύ ριζοσπαστικές κοινωνικο-οικονομικές λύσεις θα χρειαστούν να δοκιμαστούν για τους ανθρώπους να επιβιώσουν και με την κατά λέξη φυσική έννοια καθώς θα γίνετε φανερό ότι είναι η φύση των οικονομικών σχέσεων και οι αλυσίδες στην οικονομία του παρελθόντος που δημιούργησαν τα προβλήματα. Θα πρέπει για παράδειγμα να αναρωτηθούμε το τι θα γίνει αν μεγάλα κομμάτια του πληθυσμού σε οικονομικά σημαντικές χώρες δεν θα είναι σε θέση να πληρώσουν τις υποθήκες τους; Θα πρέπει αυτοί οι άνθρωποι τότε μαζικά να αφήσουν τα σπίτια τους ώστε αμέτρητα σπίτια που θα ανήκουν στις τράπεζες θα μένουν άδεια ενώ οι άνθρωποι θα είναι έξω στους δρόμους; Τέτοιου είδους θα είναι η κατάσταση που έχει αρχίσει ήδη να εμφανίζεται σε κάποια προάστια πρώην αυτοκινητοβιομηχανιών του Ντητρόιτ. Που σημαίνει ότι αυτό το σενάριο δεν είναι υποθετικό, αλλά έχει ήδη συμβεί σε κάποιο βαθμό περιορισμένης κλίμακας.

 

Το πιο πιθανό να συμβεί τότε είναι ότι απαιτήσεις θα υψωθούν για ηθικόλόγηση σε όλα τα χρέη, έτσι οι άνθρωποι να μην είναι πλέον υποχρεωμένοι να πληρώνουν τις τράπεζες για να μένουν στα σπίτια τους. Ίσως αυτό να διαδραματισθεί σε ένα μεγαλύτερης κλίμακας όταν μερικά έθνη το θεωρήσουν απαραίτητο να προωθήσουν τις ακυρώσεις των εθνικών χρεών σαν ένα παράγοντα σταθεροποίησης του κόσμου. Αν μια τέτοια ηθικολόγηση των χρεών εισαχθεί θα είναι σαν στην ουσία να ακυρώνεται η εξουσία του χρήματος ώς έχει σήμερα. Θα σημαίνει μια μετακίνηση του οικονομικού συστήματος, που δεν είναι πλέον δουλικό του παρελθόντος. Αυτό τότε φανερά επίσης θα σημαίνει ότι ένα τέλος στο δανεισμό χρημάτων που πραγματικά δημιουργεί μια αποστασιοποίηση από την αναπτυσόμενη οικονομία. Αντί αυτού εκεί που θα δωθεί έμφαση είναι ότι οι ανάγκες των ανθρώπων συναντούνται στην παρούσα στιγμή (επιστρέφοντας στο θέμα του να σπάσουμε τις αλυσίδες του παρελθόντος). Αυτό φυσικά δεν θα είναι απλά μια τοπική επανάσταση αλλά μια παγκόσμιας κλίμακας, από τη στιγμή που οι οικονομίες των χωρών στον καιρό μας είναι τόσο συνδεδεμένες μεταξύ τους. Το πιο πιθανόν είναι αυτό να εξαπλωθεί από την Αμερική στον περισσότερο του υπόλοιπου κόσμου. Τέτοια τεράστια μεταμόρφωση του κοινωνικο-οικονομικού συστήματος του κόσμου είναι το πιο πιθανό να συμβεί στην χρονική περίοδο μεταξύ 17 Ιουλίου του 2010 ( η Συμπαντική Σύγκλιση)** και στην αρχή της Έβδομης ημέρας της Γαλαξιακής Κυματικής Κίνησης (3 Νοεμβρίου 2010). Φυσικά θα έχει επιπτώσεις σε όλα τα συστήματα κυριαρχίας που ο κόσμος κληρονόμησε ειδικότερα από την Εθνική αλλά και την Πλανητική Κυματικές Κινήσεις. Μιλώντας ενεργειακά αυτή η χρονική περίοδος, από τις 17 Ιουλίου – 3 Νοεμβρίου 2010, δημιουργήτε από το προ-Συμπαντικό Κάτω Κόσμο και την Γαλαξιακή Κυματική Κίνηση.*** Το τι αυτή η επαναστατική χρονική περίοδο το πιο πιθανό να συμπεριλάβει είναι, μια ανταποκριτική μείωση της κυβερνητικής και της εθνικής εξουσίας (όχι κάποιας συγκεκριμένης κυβέρνησης αλλά, κυβερνητική εξουσία σαν τέτοια, κάτι που η ανθρωπότητα κληρονόμησε από την Εθνική Κυματική Κίνηση και του πατριαρχικού της συνειδησιακού πλαισίου. Εννοείτε ότι καποιοι θα προαπαθήσουν να επωφεληθούν της κατάστασης). Θα τεθεί σοβαρά η ερώτηση του σε τι χρειαζόμαστε τις κυβερνήσεις και τα εθνικά σύνορα όταν «τότε καμμιά ψυχή δεν θα έχει την δύναμη (να κάνει) οτιδήποτε σε μια άλλη». Το όραμά μου από την χρονική περίοδο της Συμπαντικής Σύγκλισης μέχρι την αρχή της έβδομης ημέρας της  Γαλαξιακής Κυματικής Κίνησης είναι λοιπόν, μια ολική λεπτομερειακή εξέταση και διόρθωση του ανθρώπινου πολιτισμού. Αυτός τότε θα είναι επίσης ο καιρός να γίνουν επιλογές κατευθύνσεων σε προσωπικό επίπεδο.

 

Γιατί θα μπορούσε αυτή η χρονική περίοδος 17 Ιουλίου – 2 Νοεμβρίου 2010, να φέρει τέτοιες επαναστατικές μεταμορφώσεις; Λοιπόν, υπάρχουν δυο νωρίτερες χρονικές περίοδοι που αξίζουν να τις σημειώσουμε σαν τις παράλληλες της επερχόμενης. Η μια είναι από το 1498 – 1617 μ.Χ., η Αναγέννηση, η οποία σε μια πιο ευρύτερη έννοια ήταν η κατάργηση του Φεουδαρχικού συστήματος που έβλεπε το Βατικανό σαν την έσχατη πηγή της κοσμικής δύναμης και η αρχή την μοντέρνας εποχής. Η άλλη είναι το 1986 – 1992, που μετέφερε ένα επαναστατικό κύμα δημοκρατίας (περιλαμβάνοντας την πτώση του Τείχους του Βερολίνου) με αποτέλεσμα ένας κόσμος που τα ημισφαίριά του δεν ήταν πλέον χωρισμένα. 

 

Θα σημειώσουμε επίσης ότι οι δυο ανταποκριτικές επαναστατικές χρονικοί περίοδοι ανύψωσαν νέες εκφράσεις πνευματικότητας, στην πρώτη περίπτωση την Μεταρύθμιση και στην δεύτερη την Αρμονική Σύγκλιση**** που έγινε κατά κάποιο τρόπο το σημείο εκκίνησης για την εκλεκτική κίνηση της Νέας Εποχής του καιρού μας. Αυτό θα υποδήλωνε ότι επίσης αυτό τον καιρό, με την επερχόμενη Συμπαντική Σύγκλιση, θα υπάρξη μια νέα πνευματική αφύπνηση. Από την στιγμή που η Συμπαντική Σύγκλιση θα είναι η πρώτη αύρα της συνείδησης ενότητας αυτό θα υποδηλώνει ότι οι άνθρωποι τότε θα είναι θεϊκά εμνευσμένοι στο να μοιραστούν και να αναγνωρίσουν την ενότητα όλης της δημιουργίας. Πιστεύω ότι θα είναι μια πνευματικότητα πέρα από τις λέξεις βασισμένη στην ενδιάμεση εμπειρία του θείου. Επομένως, ενώ η Μεταρύθμιση ήταν μια αφύπνηση που έδινε έμφαση στον γραπτό λόγο και η κίνηση της Νέας Εποχής πήγαζε από εσωτεριστικές ιδέες οι οποίες ήταν μερικές φορές αγωγικές ή ομιλούμενες, πιστεύω ότι η επερχόμενη πνευματική αφύπνηση δεν θα είναι κάτι που να μπορεί να εκφραστεί με λέξεις και υα βασίζεται σε καθαρή γνώση.

 

Αισθάνομαι ότι είναι μια αναπάντητη ερώτηση αν αυτή η μεταμορφωτική επανάσταση μεταξύ 17 Ιουλίου και 3 Νοεμβρίου 2010 θα είναι ειρηνική, αλλά ο παραλληλισμός με τη χρονική περίοδο 1986 – 1992 μας δηλώνει ότι αυτό τουλάχιστον είναι πιθανόν. Αυτό που διαφράφεται καθαρά όμως είναι ότι οι άνθρωποι θα χωριστούν στο αν θέλουν να ρεύσουν με τις εισερχόμενες ενέργειες που θα οδηγούν σε ένα καινούργιο κόσμο, ή θα τους αντισταθούν και προαπαθήσουν να κρατηθούν ή να γυρίσουν πίσω στο σύστημα του παρελθόντος. Δεν θα μας εκπλήση λοιπόν το γεγονός ότι ισχυρές δυνάμεις θα προσπαθήσουν να παρουσιάσουν το ημερολόγιο των Μάγιας σαν να είναι κάτι που θα γίνει την ημερομηνία 21 Δεκεμβρίου 2012. (Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού είναι η επερχόμενη Χολυγουντιανή ταινία 2012, μια ταινία καταστροφής, αλλά οι περισσότεροι γκούρους της Νέας Εποχής προετοίμασαν το έδαφος για αυτούς τους ανόητους φόβους με το να δίνουν έμφαση σε αυτή την μοναδική ημερομηνία και αγνοόντας ότι το ημερολόγιο των Μάγιας συντελείτε από εννιά επίπεδα της εξέλιξης). Το πως οι άνθρωποι θα σχετιστούν με αυτή την αλλαγή θα εξαρτάται επομένως με την κατανόηση που οι άνθρωποι έχουν για το ημερολόγιο των Μάγιας και το συμπαντικό σχέδιο, που μέχρι τώρα μόνο μια μικρή μειωνότητα έχει γνώση αυτού το λιγότερο με την αληθινή του μορφή σαν μια πραγματοποίηση από εννιά συμπαντικές δυνάμεις. Οι άνθρωποι βασικά στην πλειοψηφία ίσως ποτέ δεν αναγνωρίσουν τα συνειδητά προειδοποιητικά σήματα για το τι έρχεται. Ακόμα όσο και να καταλαβαίνουν ότι οι ευρύτερης – κλίμακας αλλαγές εκέμπονται από το θεϊκό σχέδιο αυτό θα σημαίνει ότι μια πνευματική αφύπνηση θα μπορούσε να συντελεστή. Αν αυτό συμβεί δεν θα τείνουν να βλέπουν τις αλλαγές γύρω τους σαν απλά χωρίς νόημα χαοτικά συμβάντα όπως θα παρουσιαστούν σίγουρα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

 

Αναλογιζόμενοι ότι αυτό όλο έχει να κάνει με την συμμετοχή σε μια διαδικασία της εξέλιξης της συνείδησης υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι το ημερολόγιο των Μάγιας έχει να κάνει μόνο με μια συγκεκριμένη ημερομηνία όπου κάποιο γεγονός θα συμβεί, είτε αυτό έχει κατακευαστεί να είναι μια «μετακίνηση των πόλων», «μια γαλαξιακή ευθυγράμμιση», «ο πλανήτης Χ», «το τέλος του κόσμου» ή «μια μετακίνηση στη συνείδηση». Αυτή είναι μια απίστευτα αφελής οπτική μιας ουσιαστικά προκαταληπτικής φύσης όπου ένας καινούργιος κόσμος πιστεύεται απλά ότι θα πέσει κάτω στα ανθρώπινα όντα από τον ουρανό χωρίς την δική τους ενεργή και συνειδητή συμμετοχή στις διαδικασίες που οδηγούν στην κατάσταση την συνείδησης της ενότητας. Στην πραγματικότητα υπάρχει υπεραρκετή απόδειξη ότι το ημερολόγιο των Μάγιας περιγράφει ακολουθητικές μετακινήσεις στη συνείδηση, οι οποίες θα αρχίσουν να εμπερεώνονται σε μια υψηλότερη συχνότητα μετά τις 17 Ιουλίου 2010 και ακόμα περισσότερο όπως έχει  σημειωθεί μετά την αρχή της τότε Συμπαντικής Κυματικής Κίνησης στις 8 Μαρτίου 2011. Μόνο στις 28 Οκτωβρίου 2011 θα τερματισθούν οι μετακινήσεις και μια συνείδηση ενότητας θα σταθεροποιηθεί η οποία θα προμηθεύση με την βάση για μια χιλιετηρίδα ειρήνης. Αυτή η αύξηση συχνότητας περιστασιακά επίσης εξηγεί το πως μια τέτοια τρομακτικά μεγάλη λεπτομερής εξέταη και διόρθωση όλων των συστημάτων κυριαρχίας θα μπορούσε να συμβεί σε μια τόσο στενή χρονική περίοδο. Θα ήθελα να κάνω μια σύσταση, μαζί με την ζωή ήθους και το να λέγεται η αλήθεια, είναι και το να μάθουμε να ρέουμε με το έννατο επίπεδο (δείτε το σχετικό κείμενο: (http://mayanmajix.com/greek/9.9.9%20and%20the%20Mayan%20Calendar%20greek.pdf ). Μείνετε στην μέση του ποταμού με εστίαση στην πραγματοποίηση του καινούργιου κόσμου!

 

Καρλ Γιόχαν Κάλλεμαν

Σηάτλ, 31 Οκτωβρίου 2009 (1 Ben-Μπεν)

 

www.maya-portal.net
www.calleman.com

 

 

* Τα αποτελέσματα μιας σημαντικής πτώσης της αξίας του δολλαρίου των ΗΠΑ στην οικονομία της χώρας δεν είναι απλά. Το τοπικό εμπόριο θα μπορούσε (αυτή είναι μια υπεραπλούστευση) να μην επηρρεαστή, ενώ οι Αμερικάνικες εξαγωγές θα γίνονταν πιο ανταγωνιστικές. Θα ήταν όμως σίγουρο ότι θα μείωνε την κυριαρχία των ΗΠΑ στον κόσμο, από την στιγμή που οι εταιρίες της θα μπορούσαν να μεταφερθούν με μικρότερο κόστος σε άλλες νομισματικές μονάδες και από την στιγμή που για παράδειγμα οι εισαγωγές των πετρελαιοειδών θα μπορούσαν να είναι πολύ πιο ακριβές.

 

** Στα προηγούμενα βιβλία μου ταλαντευόμουν για το ποιά είναι η διάρκεια του Συμπαντικού Κάτω Κόσμου, μερικές φορές σκεφτόμενος ότι θα είναι ένας κύκλος του Τζολκιν των 260 ημερών και μερικές φορές ότι θα είναι ένα εικοστό του Γαλαξιακού Κάτω Κόσμου, το οποίο θα γινόταν 13Χ18 = 234 ημέρες. Όσο τώρα πλησιάζουμε στο όλο σενάριο της μεταμόρφωσης, τείνω περισσότερο στην ιδέα ότι ο Συμπαντικός Κάτω Κόσμος θα είναι όντως 234 ημέρες σε διάρκεια τοποθετώντας την αρχή του στις 8 Μαρτίου 2011 και την αρχή του προηγηθέντος προ-Συμπαντικός Κάτω Κόσμος στις 17 Ιουλίου 2010. Η αβεβαιότητα πάνω σε αυτό υπάρχει γιατί φαίνεται να μην υπάρχη κάποια αρχαία πηγή των Μάγιας που να περιγράφει μια τέτοια 18-ημερών Οξλαχουνκίν (oxlahunkin) χρονική περίοδο, ακόμα και αν φαινόταν να είναι η λογικότερη. Από την άλλη μεριά οι αρχαίοι Μάγιας δεν είχαν να κάνον με το σενάριο μεταμόρφωσης σε ένα καινούργιο κόσμο και έτσι ίσως να αγνόησαν αυτή τη χρονική περίοδο, ενώ ήδη μπορεί να είναι πολύ σημαντική για τους δικούς μας καιρούς. Υπάρχει στην ουσία ένα προηγούμενο για το πως ένας κύκλος ακολουθούταν από τους Μάγιας μόνο αν τα αποτελέσματά του γίνονταν πραγματικότητα. Αυτό είναι οι λεγόμενες Μικρές Μετρήσεις των 13 Κατούνς (katuns), οι οποίες δεν παρατηρήθηκαν στην κλασική εποχή των Μάγιας υποθέτω επειδή τα αποτελέσματά τους δεν είχαν ακόμα δυναμικά αισθανθεί. Μόνο αργότερα στην Μετα-Κλασική εποχή τα αποτελέσματα αυτών των Μικρών Μετρήσεων δυνάμωσαν τόσο που έγιναν οι κύριοι κύκλοι που ακολουθούταν από τους Μάγιας και έτσι αντικατέστησαν την Μακρά Μέτρηση σαν τον κεντρικό ημερολογιακό κύκλο. Επομένως, αν οι Μάγιας της Κλασικής εποχής δεν βάσισαν τα ημερολόγιά τους στις Μικρές Μετρήσεις θα είχαν ακόμα λιγότερους λόγους να θεωρήσουν έναν 18-ημερών κύκλο σημαντικό, που για αυτούς θα είχε κάποιο αποτέλεσμα μόνο σε ένα μακρυνό μέλλον.

 

***  Το τι συμβαίνει εδώ είναι η διαπλοκή εναλλασόμενων χρονικών περίοδων που παρήχθησαν με την διαίρεση του Γαλαξιακού Κάτω Κόσμου με το 13 και το 20, κατ΄ακολουθίαν, σαν ένα παράλληλο των ενεργειακών εναλλαγών των δεκατριάδων (trecena) και των εικοσάδων (uinal) στο Τζολκιν. Αν ο Γαλαξιακός Κάτω Κόσμος των 4.680 ημερών διαιρείτε του 13 βγαίνει ένα σύνολο για μια μέρα ή μια νύχτα από 360 ημέρες, αλλά αν διαιρεθεί με το 20 τότε βγαίνουν κυματικές κινήσεις των 234 ημερών.

 

****  Η Συμπαντική Σύγκληση καλέστηκε για τις 17-18 Ιουλίου είναι έτσι ένας ευθύς παραλληλισμός της Αρμονικής Σύγκλησηςμε την έννοια του το τι η Αρμονική Σύγκληση ήταν για τον Γαλαξιακό Κάτω Κόσμο, η Συμπαντική Σύγκληση θα είναι για τον Συμπαντικό Κάτω Κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι η Συμπαντική Σύγκληση ίσως δεν γίνει μονάχα η αρχή μιας μεταμορφωτικής πολιτικής περιόδου παρόμοιας με το τι έγινε το 1986, αλλά επίσης η πρώτη αύρα ένος πνευματικού αφυπνησμού που αργότερα θα εκφραστεί ολοκληρωτικά στον Συμπαντικό Κάτω Κόσμο.

 

 

 

 

Μετάφραση: Φώντας Τ.

(3 Νοεμβρίου 2009 – 4 Cib-Κιμπ/Σοφία)

http://mayanmajix.com/greek/greek.html

    



Σχόλια
Συνολικά σχόλια: 12
Από Σχόλιο
mind-in-peace
26-12-2009
Καλές γιορτές και σε εσένα φίλε μου!
Νομίζω όμως ότι δεν έχεις δίκιο όταν λες ότι περνά το μήνυμα ότι δεν χρειάζεται προσπάθεια από κανέναν, γιατί αναφέρει τις δυσκολίες του θέματος σε διάφορα σημεία. Αυτό όμως που ίσως σε μπέρδεψε είναι η δήλωσή του ότι αλλαγές θα έρθουν ούτως ή άλλως και το θέμα είναι τι κάνουμε με αυτές ή πως τις χρησιμοποιούμε (με δικά μου λόγια :-))
Τώρα για το θέμα με τους Μάγιας που αναφέρεις είναι σχετικά απλό, όπως το κατάλαβα εγώ, δεν ασχολείτε (ο συγγραφέας) με αστρονομικά φαινόμενα αλλά με την εξέλιξη στη συνείδηση.(μιλώντας πάντα για το άρθρο έτσι;)
Καλές γιορτές και πάλι και εύχομαι γενικά μια καλή χρονιά να έχουμε!

tartoufos
17-12-2009
Τελικά μου φαίνεται ότι συμφωνούμε σε περισσότερα
από ότι διαφωνούμε.

Τώρα, σε ότι έχει σχέση με το άρθρο, είμαι αρνητικός, διότι η τελική "σκέψη" που αφήνει στον
αναγνώστη είναι ότι συμπαντικά φυσικά γεγονότα
θα ανεβάσουν σε ανώτερο επίπεδο την συνήδειση όλων
των ανθρώπων ανεξαρτήτος πνευματικής κατάστασης,
περνώντας ύπουλα το μήνυμα ότι δεν χρειάζεται καμία προσπάθεια από κανέναν.
Ο άνθρωπος που δεν καταβάλλει καμία προσπάθεια για την αλλαγή του ίδιου και του περιβάλλοντός του είναι σκλάβος είτε γιατί δεν θέλει, είτε γιατί
δεν μπορεί.

Όσο αναφορά τα αστρονομικά φαινόμενα που περιγράφονται μέσα στο ημερολόγιο των Μάγιας, δεν είμαι σε θέση να διαφωνίσω, μάλλον από αυτά που έχω διασταυρώσει έχουν δίκιο, χωρίς ακόμα να είμαι
απόλυτα σίγουρος.

Εύχομαι καλές γιορτές



mind-in-peace
06-12-2009
Γεια σου φίλε tartoufos!
Ναι, φίλε μου, ο άνθρωπος επέλξε διάφορα μονοπάτια, ή μάλλον άποψή μου είναι ότι, επιννόησε αυτά τα μονοπάτια, θρησκείες κλπ., γιατί εμφανίζονταν σταδιακά στο χρόνο, ανάλογα με την εξέλιξη που έπαιρνε αυτή η γνώση ή της μορφής που παρουσιαζόταν, μιας γνώσης που ήταν ήδη γνωστή γνώση. Και... ο σκοπός αυτού ήταν ακριβώς η σωστή μετάδωσή της στην επόμενη γενιά ή γενιές.
Τώρα δεν ήταν όλοι οι τρόποι αμιγής, εντάξει αλλά αυτή είναι η λεπτομέρεια που μας φέρνει στην εποχή μας, με όλη τη σχετική εκμετάλευση αυτής της γνώσης, παραπληροφόρησης, έλεγχο της γνώσης κλπ κλπ. Το γιατί δεν ήταν πάντα αμιγής, ή το γιατί σταμάτησε να είναι αμιγής αυτό θα το καταλάβουμε καλύτερα αν πάμε πίσω στην ιστορία ή προ-ιστορίας χρόνια και δούμε με ποιό τρόπο άρχισε κάποια ελίτ να μεταχειρίζεται αυτή τη γνώση, προς ώφελός της φυσικά. Και κάνοντας αυτό φτάνουμε τελικά, σύμφωνα με το σκεπτικό μου, στα χρόνια του μεσσαίωνα ή προ/μεσσαιωνικά χρόνια ακόμα, με τους Κονκισταδόρες ή στην Αφρική ή στην Αμερική ή στην Αυστραλία που κάνανε γενναιοκτονίες ολόκληρες, και κάψανε όλη τη γνώση τους και σκοτώσανε όλους τους πνευματικούς αρχηγούς τους και δασκάλους τους. Κάτι παρόμοιο με τη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας κάποια χρόνια πριν και άλλες τέτοιες ιστορίες.
Εδώ σε αυτό το σκεπτικό μου μπορούν να οριστούν οι κατηγοριοποιήσεις σου, που ομολογουμένως ισχύουν.
Φίλε μου, πιστέυω ότι γνώση που δίνεται με δόσεις ή που στηρίζεται στη πίστη ή σε τυφλή υπακοή να το πω έτσι, είναι πάντα επιζήμια, επιφέρει δυσλειτουργίες στη κοινωνία που επιβάλεται και ιδιαίτερα αν αποκόβεται ή κρύβονται οι αρχικές πηγές της και πρακτικότητά της. Νομίζεις ότι αυτά που γράφουμε δεν έχουν σχέση με το άρθρο ή με τους Μάγιας; Εγώ νομιζω πω έχουν γιατί αν και το αρθρο είναι επιστημονικό-πνευματικής μορφής, σε μια προσπάθεια του συγγραφέα, που είναι επιστήμονας, να συνταιριάξει τα δυο. Μη ξεχνάμε η εποχή μας είναι η εποχή της κβαντομηχανικής και της σκοτεινής ύλης έτσι;
Ο Κάλλεμαν λοιπόν, ο συγγραφέας, από όσο κατάλαβα προσωπικά, εξέτασε τα αρχαία κείμενα των Μάγιας, στηριζόμενος σε αυτά που μπορούν να αποδειχτούν, σαν επιστήμονας που είναι και όχι στους μύθους τους, έβγαλε αυτά τα συμπεράσματα που περιγράφονται στο άρθρο.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι προσπαθεί να βοηθήσει τον κόσμο, σημειωτέον έβγαλε τρία βιβλία (τώρα έχω αρχίσει το τρίτο του), που έχουν όλα επιστημονική μορφή αλλά γραμένα σε προσιτή μορφή για τον μέσο αναγνώστη. Δεν κάνω διαφήμηση, δεν έχω κανένα ώφελος άλλωστε εκτός αυτής εδώ της επικοδομητικής συζήτησης (και άλλων κατά καιρούς).
Ο όρος επιστημονική μορφή (για τα βιβλία) σημαίνει ότι μπορούν να αναλυθούν με μαθηματικούς υπολογισμούς οι θεωρίες που αναφέρει και να συγκριθούν με τα πορίσματα σύγχρονης τεχνολογίας και επιστήμης. Εντάξει προσωπικά μου αρέσουν οι μύθοι, αλλά είναι αξιομνημόνευτο.
Τώρα αν νομίζεις ότι το άρθρο ανήκει στα μονοπάτια για μετάδωση γνώσης που προσπαθούν να κάνουν τον άνθρωπο σκλάβο είναι άποψή σου και σεβαστή, δεν μας είπες ακόμα όμως το γιατί, ποιά σημεία του άρθρου σε κάνουν να το πιστεύεις αυτό;
Προσωπικά όπως είπα τη θεωρώ μια αξιόλογη επιστημονική προσπάθεια προς ενίσχυση της συνείδησής μας, ένα χέρι βοήθειας σαν να λέμε, σαν ένα εργαλείο.
Αυτά για τώρα με χαρά να διαβάσω την απάντησή σου.



tartoufos
02-12-2009
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όσα παραθέτεις.

ΝΑΙ, η γνώση και η σοφία που απορρέει από αυτήν
είναι παγκόσμια, και κάθε άνθρωπος ανεξαρτήτου φυλής έχει δικαίωμα στην μάθηση.

'Ομως θεωρώ ότι δεν αναφέρεις τίποτα για το κυρίως θέμα προφανώς με υπαιτιότητα δική μου, το οποίο έθεσα με αφορμή το αρχικό άρθρο της μετάφρασής σου.

θεωρώ ότι στην προσπάθεια αναζήτησης της γνώσης, ο άνθρωπος στο πέρασμα των αιώνων, έχει διαλέξει διάφορα μονοπάτια για την επίτευξη του σκοπού αυτού. Κάθε ένα από τα μονοπάτια αυτά
είναι μία ιδεολογία, μία θρησκεία, μία φιλοσοφία, μέσω της οποίας ο εκάστοτε άνθρωπος της εποχής του έβαζε του κανόνες καί έδεινε συμβουλές για τις επόμενες γενιές.

Συνοψίζοντας, θεωρώ ότι όλα τα παραπάνω μονοπάτια γνώσης κατηγοριοποιούνται σε δύο μεγάλες κατηγορίες-ενότητες, σε αυτές που ελευθερώνουν το ανθρώπινο πνεύμα και σε αυτές που το μετατρέπουν σε σκλάβο.

Κατά την γνώμη μου, φιλοσοφία που απορρέει από το άρθρο ανήκει στην δεύτερη κατηγορία.

Ευχαρίστως θα διάβασα την άποψή σου.




mind-in-peace
01-12-2009
Αρχικά να σου πω και εγώ να ξεχάσης το ασήμαντο περιστατικό, λαθάκια γίνονται, ανθρώποι είμαστε, δεν του έδωσα βαρύτητα μην νομίζεις.
Τώρα στο θέμα του Προμηθέα, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι έτσι είναι, έτσι μας λέει ο μύθος του, γιατί μη το ξεχνάμε περί μύθου πρόκειτε έτσι; Τώρα προσωπικά θα το δεχτώ σαν πραγματικότητα κάποιας εποχής που οι άνθρωποι μετέφεραν την ιστορία τους και τα χρονικογραφήματά τους από στόμα σε στόμα γιατί δεν υπήρχε η γραφή ακόμα; Γιατί δεν τους ενδιέφερε να τα γράψουν; Όπως θες πάρτο, είναι όμως γεγονός υπάρχει η άγραφη ιστορία και τα «αναπόδεικτα» ιστορικά προφορικά ντοκουμέντα και προσωπικά όπως είπα τα αποδέχομαι σαν αληθινές ιστορίες και συμβάντα. Τα αποδέχομαι γιατί και στην εποχή μας δημιουργούμε μύθους και σε κάθε εποχή υπήρχαν πάντα οι μύθοι (φυσικά δεν εννοώ τα παραμύθια έτσι;).
Για να γίνω πιο σαφής μύθος είναι για μένα ότι διαδίδεται από στόμα σε στόμα ή έστω και από άλλα μέσα αλλά δεν είναι επικυρωμένο από τους επίσημους ιστορικούς ή αποδεκτό στις αγκάλες μιας κοινωνίας σαν πραγματικότητα.
Έτσι με αυτό το σκεπτικό έχουμε σήμερα τους μύθυς για τα ούφο, τα φαντάσματα, τις επικοινωνίες με εξωγήινους ή άτομα από άλλες διαστάσεις, έχουμε τους μύθους για αστρικές προβολές και για προηγούμενες ζωές και άλλα διάφορα, που είναι ανθρώπινες μαρτυρίες αλλά δεν αποτελούν στην εποχή μας ιστορικές και επιστημονικές αλήθειες έτσι; (Τουλάχιστον όχι ακόμα :-) Σε άλλες εποχές όμως και σε κάθε εποχή τα πράγματα είναι διαφορετικά, αλλάζουν ή μεταλλάσονται αν θες, ανάλογα με το τι το σύνολο της κοινωνίας θεωρεί αποδεκτό και επικυρωμένο. Γνώμη μου έτσι;
Τώρα το ημερολόγιο των Μάγιας αυτό το εξηγεί σαν στάδια στην εξέλιξη της συνείδησής μας, σύμφωνα με ένα σχέδιο που έχει οριστεί από την Δημιουργία και ακολουθείτε κατά γράμμα, είτε συμφωνούμε με αυτό είτε όχι.
Αυτό μας είπαν βασικά και πολλοί σοφοί της αρχαιότητας (και όχι μονο της Ελλάδας), αν κάποιος ξέρει να διαβάζει κατά γράμμα τα λεγόμενά τους, χωρίς παραφράσεις ή υποθέσεις.
Δεν έχω τα κείμενα να σου δείξω που και ποιός, ούτε την μνήμη την απαραίτητη, αλλά θυμάμαι αρκετά κείμενα εδώ και κει να σπέρνουν σοφία, που όμως μόνο στα επιστημονικά εργαστήρια βρήκαν απήχηση γιατί (επίτηδες;) πέρασαν αδιάφορα και απαρατήρητα από την «εκπαίδευσή» μας.
Τώρα κάτι άλλο η σοφία ήταν πάντα παγκόσμια φίλε μου και είναι. Δεν έχει να κάνει με καμμιά παγκοσμιοποίηση αυτό που λέω, μην αρχίσουμε τις παρεξηγήσεις, αλλά όταν ο Σωκράτης έλεγε «γνώθις εαυτόν» και σημειωτέων το έκανε και όλας δεν το έλεγε μόνο, το ίδιο έκαναν και στην Αίγυπτο στις τελετές τους ή στην Ινδία, ή στην Αμερική, ή στην Αφρική, ή στην Βορεια Αμερική και παντού στον κόσμο. Το επίπεδο αυτό της σοφίας αν θες υπήρχε ταυτόχρονα για όλο τον κόσμο, σε διαφορετικές εκφράσεις ναι, σε τοπικές εκφράσεις και παραδόσεις ναι, αλλά η ουσία τους ήταν και... είναι πάντα ίδια! Τουλάχιστον ήταν εκεί και είναι εδώ για όσους τους ενδιαφέρει να την δουν να την ακούσουν να την νιώσουν!
Γνώμες προς συζήτηση φίλε μου έτσι;
Τώρα πάντα, ανέκαθεν, κάποιοι έβλεπαν το σκοτάδι μέσα σε όλα αυτά και κάποιοι άλλοι το φως ή να το πω αλλιώς, σε κάποιους έδειχναν το φως και αυτοί έβλεπαν την σκοτεινιά της σκιάς που δημιουργούσε...
Δεν μπορώ να πω ότι είναι λάθος γιατί έτσι είναι, όπου υπάρχει φως θα υπάρχουν και οι σκιές, που όμως από μόνες τους δεν μπορούν να υπάρξουν και από την άλλη δεν έχουν καμμιά απολύτως δύναμη να σκοτεινιάσουν το φως σαν να λέμε, και μιλάμε πάντα αληγορικά έτσι; Δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο ή στο σύμπαν ο διακόπτης που το χεράκι μιας κακόβουλης σκιάς θα πατήση και θα σβήσει το φως έτσι;
Επομένως ας μη τα βάζουμε με τις σκιές μας (δεν θυμάμαι ποιός το είπε :-), θα είναι και ήταν μέχρι τώρα φαύλος κύκλος, κανείς δεν μπορούσε να είναι ούτε νικητής μα ούτε και χαμένος.
Απλά ας δούμε κατάματα το τι μας λέει η αλήθεια για τη φύση και ας μη κολάμε στις σκιές της. Το ότι υπάρχει ο θάνατος δεν είναι κάτι το άσχημο, ούτε είναι ο αντίποδας της ζωής, είναι αυτό που είναι. Το πότε κάποιος ή κάποιο ζώο θέλει να πεθάνει είναι απόφαση δική του μας λέει η φύση ολάκερη. Οι ιθαγενείς λαοί όλοι πάντα και στους δικούς μας μύθους, πάντα το σέβονταν αυτό. Γιαυτό και στο κυνήγι τους πάντα θα προσεύχονταν και θα ευχαριστούσαν το ζώο που δέχτηκε τελικά να πιαστεί και να γίνει θήραμά τους. Και τα ζώα μεταξύ τους κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα, με τους δικούς τους τρόπους φυσικά, αν δεν είναι ακριβώς οι ίδιοι. Δεν υπάρχει ασθενέστερο και αδύναμο στη φύση. Έτσι εξηγήθηκε απλά μόνο η σκιά του από κάποιες λογικές ενός συστήματος που για την αυτοεπιβίωσή του εναντιώθηκε και εχθρεύτηκε την ίδια του τη φύση.
Αυτά σόρρυ για το μακροσκελές του μηνύματός μου, ελπίζω να μη σε κούρασα και με χαρά θα διαβάσω την απάντησή σου. Ευχαριστώ που το διάβασες.




tartoufos
30-11-2009
Αρχικά θα πρέπει να ζητήσω συγνώμη, διότι αναφέρεται ότι πρόκειται για μετάφραση.

Δεν γνωρίζω τις εκδοχές του μύθου του Προμηθέα που γνωρίζεις ή που αποδέχεσαι, αλλά αυτό που εγώ αντιλαμβάνομαι ή δέχομαι είναι ότι "δώρισε" στον άνθρωπο την επιστημονική γνώση, και την λογική μέσω τις οποίας αναπτύχθηκαν τα μαθηματικά και οι επιστήμες, μέσω των οποίων για "πρώτη" φορά κατέστει ικανός να ελευθερωθεί από θεικές δεσιδαιμονίες.

Για τους υπόλοιπους ΜΕΓΑΛΟΥΣ της ελληνικής αρχαιότητας τους οποίους αναφέρεις, οφείλω να σου απαντήσω ότι πουθενά, εγώ τουλάχιστον στα γραφόμενά τους ή για να είμαι πιο ακριβής σε αυτά που εγώ έχω διαβάσει, δεν αντιλήθφηκα έστω παραλληλισμούς αυτής της θεωρίας.

Το γνώθις εαυτόν, το οποίο όλοι αυτοί ασπάζονταν,
απαιτεί τεράστια πνευματική και σωματική προσπάθεια. Οι αρετές στις οποίες πίστευαν, όπως το κάλλος και η αρμονία, αποτελλούσαν για αυτούς
προέκταση των συμπαντικών νόμων.

Τελικά, θεωρώ ότι η προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλει ένας άνθρωπος, για να την διεύρινση της συνήδεισης είναι μεγάλη, και γεγονότα όπως αυτό του 2012, δεν είναι καταλυτικά, αλλά βοηθούν
αυτούς του οποίους είναι έτοιμοι για βοήθεια.

Οι υπόλοιποι θα συνεχίσουμε, σε αυτούς βάζω και τον εαυτό μου, να ζούμε στο σκοτάδι.

Πρέπει να γίνει σαφές ότι ο άνθρωπος πρέπει να μάθει να πολεμά το σκότος, διότι κάνεις δεν θα σου δωρίσει τίποτα χωρίς να το άξίζεις.

Στην φύση, το ασθενέστερο φεύγει πρώτο.



mind-in-peace
27-11-2009
Ακριβώς φίλε μου το γέλιο κάνει πάρα πολύ καλό και γυμνάζει και τους κοιλιακούς και τα πνευμόνια και τη καρδιά και όλα. Θα το απολάμβανα όμως ειλικρινά περισσότερο αν γελάγαμε παρέα!
Μάλλον δεν θα διάβασες όλο το κείμενο μέχρι τέλος γιατί κάπου στο κάτω δεξί μέρος το γράφω καθαρά ότι είναι μετάφραση, αλλά ήταν μικρά γράμματα, σόρρυ.
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η "αναρρίχηση" χρειάζεται ανδρεία και τόλμη, αλλά θα προσθέσω και διαίσθηση!
Γιατί μόνο με τα μπράτσα και το θράσσος άλλοι κέρδισαν άλλοι έχασαν, είδες τι έπαθε ο Προμηθέας; για να επαναλάβω τα λόγια σου χωρίς να θέλω να σε πικάρω.
Βέβαια υπάρχουν αρκετές πληροφορίες γιατί έπαθε αυτό που έπαθε και τι ήταν η φωτιά που έδωσε στους ανθρώπους και και και...
Οι καιροί όμως άλλαξαν και αλλάζουν είτε θέλουμε να παραδεχτούμε είτε όχι...
Μπορεί η θεωρία αυτή που παρουσίασα εδώ, προς συζήτηση καλή ώρα, να φαίνετε ή και να είναι θεοσοφική, αλλά κάποια παρόμοια πράγματα δεν δίδασκε και ο Σωκράτης ή ο Πλάτωνας; και πολλοί πολλοί άλλοι... Έλληνες. Γιατί όχι και ξένοι;
Έχουμε την αποκλειστικότητα νομίζεις;
Για ψάξε που διδαχτήκανε οι παλιοί καλοί μας φιλόσοφοι; Αλλά και οι μοντέρνοι φυσικά...
Και για να έχουμε έτσι μια συζήτηση και όχι μονόλογο, περιμένω την απάντησή σου ή άλλες απαντήσεις ή και παρεταίρω σχόλια προς συζήτησην!
Ευχαριστώ πολύ πάντως, προσωπικά το ευχαριστιέμαι να ανταλλάσω γνώμες και απόψεις... χωρίς εμπάθειες όμως!

tartoufos
27-11-2009

Πρέπει να είσαι πιο ειλικρινής και να αναφέρεις
ότι κάνεις μετάφραση, και όχι να φαίνεται ότι τα
έγραψες εσύ!!

http://www.calleman.com/content/articles/nov8_sixth_night.htm

Η Θεοσοφική αυτή θεωρία της αυτοεξέλιξης της συνήδεισης του ανθρώπου, δημιουργεί μόνο σκλάβους και τίποτα παραπάνω.

Χρειάζεται ΑΝΔΡΕΙΑ και ΤΟΛΜΗ, για την αναρρίχηση
από τον Αδη στο φως του Ολύμπου και χωρίς θυσίες δεν γίνεται τίποτα.

Δες τι έπαθε ο Προμηθέας στην προσπάθειά του να φέρει το φως στους ανθρώπους.

Και εσύ υποστηρίζεις ότι η άνοδος μπορεί να έλθει έτσι απλά.

Υ.Γ.
Το γέλιο κάνει καλό, απαλλάσει από το άγχος, ενώ ταυτόχρονα γυμνάζει τους κοιλιακούς

mind-in-peace
27-11-2009
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!
ωραίο αστείο φίλε!
Με έκανες και γέλασα ευχαριστώ!

tartoufos
27-11-2009
Τι παπαριές είναι αυτές;

Αντε να κάνετε το εμβόλιο να ησυχάσουμε.

mind-in-peace
18-11-2009
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τα καλά σου λόγια!

oroshmo
18-11-2009
χαιρομαι παντα οταν σε διαβαζω,μαθαινω απο σενα...μα αυτο που μου αρεσει πιο πολυ ειναι οτι νοιωθω να γινομαι καλυτερος ανθρωπος κοιταζοντας με αισιοδοξια,ανθρωπους και μελλον.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.



Προσθήκη σχολίου
Σχόλιο:


Εικόνα ασφαλείας:




Κατασκευή – Φιλοξενία: Site on Demand